FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Paladyn [Pal] Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
ROP
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NYSA

PostWysłany: Nie 1:05, 18 Gru 2011 Powrót do góry

Human Fighter-> Human Knight-> Paladin

Paladyn jest klasycznym tankiem, którego zadaniem jest ściąganie na siebie mobów i umożliwianie w ten sposób reszcie drużyny skuteczną eksterminację bestii. Specjalizuje się w uzbrojeniu: miecz/blunty (sword/blunt), ciężka zbroja (heavy armor) i tarcza (shield). Ponadto jest postacią predysponowaną do zwalczania nieumarłych (undead monsters).

Paladin

Siłą Paladyna jest Shield Stun (Ogłuszenie Tarczą), dzięki któremu można bezkarnie obijać oszołomionego przeciwnika. U Paladyna skill ten jest bardzo skuteczny, więc przede wszystkim rozwijaj Shield Stun i korzystaj z niego do woli.

Inną zaletą jest duża odporność na ciosy:
- pierwszą linią obrony jest ciężka zbroja (Heavy Armor Mastery)
- drugą tarcza blokująca damage (obrażenia) + Shield Mastery
- trzecią skille: pasywny Final Fortress (Ostatnia Forteca) i aktywny Majesty (Dostojność)
- pozostaje jeszcze skill Ultimate Defence (Obrona Ostateczna)- przeciwnicy zadają niezauważalne wręcz obrażenia, ale postać jest unieruchomiona i skill długo się odnawia, więc używaj go rozważnie.

Paladyn ma bardzo przydatne selfbuffy :
- Majesty- podnosi Physical Defence kosztem Evasion
- Iron Will- zwiększa Magic Defence, w połączeniu z pasywnym Magic Resistance (Magioodporność) i dobrą biżuterią czyni z Paladyna postać dość znacznie uodpornioną na czary przeciwników.
Deflect Arrow przydaje się tylko przeciw łucznikom, więc nie jest nieodzownym skillem.

Taktyka:

Wymienione powyżej zalety czynią z Paladyna wybitną postać z grupy tanków:
1.Wyposażony w selfbuffy i buffy, skillem Hate Aura Paladyn ściąga na siebie moby. Wysoki P.D. i tarcza pozwolą wydatnie zredukować skutki ataków.
2.Shield Stun osłabi możliwości bojowe przeciwników.
3.W tym czasie reszta party masakruje moby, tudzież leczy Paladyna.
4.W sytuacji krytycznej życie ratuje Ultimate Defence.
5.Skill Hate służy do sprowokowania pojedynczego moba do ataku, co może się zawsze przydać.
6.Po wyleczeniu Paladyna można zacząć zabawę od nowa.

Paladyn jest też zabójcą nieumarłych dzięki skillom:
- Holy Armor (Święta Zbroja, pasywny, zwiększa obronę przeciw undead)
- Holy Strike (Święty Grom, aktywny, czar zadający obrażenia truposzom)
- Sanctuary (aktywny, obniża siłę ataku nieumarłych)
Dzięki nim Paladyn może całkiem skutecznie expić solo w lokacjach pełnych nieumarłych, np. Dragon Valley.

W ostateczności Paladyn może poświęcić swoje MP na leczenie:
- siebie (Divine Heal)
- innej postaci (Holy Blessing)
Skill Sacrifice (Poświęcenie) jest z reguły niewykorzystywany.

PvP

Na arenie Paladyn sprawuje się bardzo dobrze. Selfbuffy+ Shield Stun+ Ultimata Defence robią swoje. Jeśli M.Def. nie jest zaniedbywane, to i mistykom może dać radę.
Podczas wojen klanowych i siege jest już o wiele gorzej. Paladyn jest względnie powolny i zawsze można próbować mu uciec, trzymać na dystans, ostrzeliwać.

Ogólnie Paladyna powinni wybrać gracze, którzy wysoko cenią sobie szlachetność i poświęcenie, nie obawiają się ryzykować i narażać. Poświęcanie swoich HPeków, narażanie się na ciosy i osłanianie słabszych to droga Paladyna. A nagrodą jest zsyłanie nieumarłych na potępienie i doprowadzanie wrogów do załamania nerwowego swoją odpornością na ciosy i magię, tudzież shield stunami.

Expienie: Abandoned Camp, Ruins Of Despair, Ruins of Agony, Execution Ground, Death Pass, ewentualnie Cruma Tower.

Paladin :

Skille do rozwijania :

Shield Stun : Ogłuszenie tarczą rzuca w stan szoku trzeba mieć tarczę najbardziej opłacalne skill

Ultimate Defense : Bardzo korzystny buff zwiększa nam defa na tyle że obrażenie to dla nas łaskotki.

Agression : Agresuje moby żeby biły ciebie a nie kogoś innego przydatny skill na rb bez obstawy.

Defleck Arrow : Buff który daje nam odporność na łuczników jego obrażenia w nas są bardzo małe

Aura of Hate : To też agresja tylko na większą ilość mobó dobre na rb z obstawą

Remedy : Przestajemy krwawić

Majesty : Opada nam unik (evasion) ale zwiększa nam defa

Holy Blessing : Leczy ciebie lub osobę którą masz na targecie

Iron Will : Zwiększa M.Defa

Holy Strike : Zadaje obrażenia undeadom

Sacrifice : Odnawia hp twojemu targetowi ale zabiera twoje

Tribunal : Zadaje obrażanie i zmiejsza crytyk twojemu targetowi

Shackle : Root przydatny na magów i dd

Angelic Icon : Musisz mieć poniżej 30% hp dodaje ci atak speed bardzo pożyteczne

Phoenix Knight :

Shield Slam : Coś jak Silence tylko musisz mieć shield

Touch of Life : Zwiększa ci regen hp i cię leczy działą chyba 3 minuty

Physical Mirror : Chyba zwiększa m.defa tak było na moim serwie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ROP dnia Nie 1:58, 18 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin